Café Andersom

Café Andersom is geen echt café maar de naam van een dienst. Waarom dan café? Omdat we hebben gezien dat de principes van de horeca (en andere gastvrije organisaties) heel goed toepasbaar zijn op woningcorporaties. Café Andersom is een totaalconcept om een ontwikkeling naar een meer klantgerichte en gastvrije organisatie te realiseren.

In café Andersom zetten we samen de ontwikkelroute uit. Daarbij maken we bij de start inzichtelijk hoe klantgericht de organisatie is. We geven aan waar kansen liggen om verbeteringen aan te brengen en vooral ook: hoe je dat toepast in jouw organisatie. Wij staan een integrale aanpak voor en hanteren daarvoor de Andersom honingraat.

Wat doen we?
We starten met de checklist ‘de kenmerken van een klantgerichte organisatie’ voor een eerste inventarisatie hoe de organisatie het nu doet? Vervolgens laten we aan de hand van het verhaal van een ervaren (lokale) horecaondernemer zien wat klantgerichtheid is. Hoe zorgt een horecaondernemer dat zijn klanten zich optimaal op hun gemak voelen en wat is de sleutel naar een tevreden en enthousiaste klant?

Als we hebben gezien hoe het moet, gaan we aan de slag in jouw organisatie. We lichten de organisatie door op verschillende niveaus en maken inzichtelijk op welk vlak en op welke afdelingen winst is te boeken. Stap voor stap helpen we om jouw organisatie klantgerichter te maken. We willen klantfocus uiteindelijk als een olievlek over de organisatie verspreiden.

3 redenen om Café Andersom te bezoeken
Er zijn meerdere redenen om Café Andersom te bezoeken waarvan de belangrijkste zijn:

  • Blije klanten
  • Verhoging werkplezier
  • Verbetering efficiency & bedrijfsresultaat

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd naar wat gastvrijheid voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact op met Claudia Pasanea, Carina Krijnsen of Caroline Post.

Cafe Andersom

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op. Bellen kan natuurlijk ook.

Pen