Gastvrijheid & klantgerichtheid

Hoe is het met de klantgerichtheid van jouw organisatie? Voelen klanten zich welkom, gehoord en begrepen? Worden klanten snel en goed geholpen? Verplaatsen medewerkers zich in de klant en zijn zij gespitst op het verbeteren van de dienstverlening aan klanten? Is klantgericht werken iets van de hele organisatie en is de interne samenwerking gericht op het zo goed mogelijk helpen van de klant? Het zijn een aantal kenmerken van een klantgerichte organisatie.

Café Andersom

Café Andersom is een dienst van Andersom gericht op verbeteren van de gastvrijheid & klantgerichtheid in organisaties. Het doel: het klantgerichter maken van organisaties. Dat uit zich in de diensten die een corporatie verleent maar meer nog hoe. Hoe klanten te woord worden gestaan, hoe centraal de wensen en behoefte van de klant staan in de processen en bedrijfsvoering van de organisatie.

Wij zijn van mening dat organisaties in het maatschappelijk middenveld juist op het gebied van gastvrijheid & klantgerichtheid het verschil kunnen maken. Zij zijn immers in het leven geroepen om mensen te helpen. Zonder winstoogmerk, dus met alle ruimte om een beetje extra te geven.

Daarom vinden wij: houd bij alles wat je doet de behoefte van de klant voor ogen en kies voor een integrale aanpak. Veranker klantgerichtheid in processen, vang het in woord en geschrift én handel ernaar. Al is het maar omdat een klantgerichte organisatie zorgt voor blije medewerkers, blije klanten en daarmee ook goede bedrijfsresultaten.

Gastvrijheid en klantgerichtheid

Café Andersom is geen echt café, maar we hebben deze naam bedacht omdat we hebben gezien dat de principes over gastvrijheid in de horeca (en andere gastvrije organisaties) heel goed breed toepasbaar zijn. Bekijk de pagina van Café Andersom voor meer informatie. Wij ondersteunen organisaties bij:

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op met Claudia, Caroline of Daisy. Of laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op.

Pen

Meer diensten

Organisatie-advies

We ondersteunen organisaties bij:

Ondernemingsstrategie
+

Ondernemingsstrategie
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot

+31 (0) 6 10 92 85 84
Leiderschap
+

Leiderschap
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Arthur Frieser

+31 (0) 6 10 84 41 25
Cultuur & teamontwikkeling
+

Cultuur & teamontwikkeling-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Ingrid Boden

+31 (0) 6 55 86 31 60
Samenwerking
+

Samenwerking
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Arthur Frieser

+31 (0) 6 10 84 41 25
Procesoptimalisatie
+

Procesoptimalisatie-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Caroline Post

+31 (0) 6 41 21 53 38
Fusie & reorganisatie
+

Fusie & reorganisatie
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot

Digitalisering

We ondersteunen organisaties bij:

Informatiemanagement
+

Pakketselectie & contractering
+

Pakketselectie & contractering
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Sebastiano Piras

+31 (0) 6 10 95 71 10
Implementatietrajecten
+

Implementatietrajecten
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot

+31 (0) 6 10 92 85 84
Informatiebeleid
+

Informatiebeleid-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Sebastiano Piras

+31 (0) 6 10 95 71 10
IT-alignment
+

IT-alignment-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Arthur Frieser

+31 (0) 6 10 84 41 25
Ketenintegratie
+

Ketenintegratie-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Jasper Wevers

+31 (0) 6 48 26 32 87