Café Andersom
Café Andersom is een dienst van Andersom gericht op verbeteren van de gastvrijheid & klantgerichtheid in organisaties. Waarom café? Omdat we hebben gezien dat de principes van de horeca (en andere gastvrije organisaties) heel goed toepasbaar zijn op woningcorporaties. Café Andersom is een totaalconcept om een ontwikkeling naar een meer klantgerichte en gastvrije organisatie te realiseren. Dat uit zich in de diensten die een corporatie verleent maar meer nog hoe. Hoe klanten te woord worden gestaan, hoe centraal de wensen en behoefte van de klant staan in de processen en bedrijfsvoering van de organisatie.

Wat doen we?
In Café Andersom zetten we samen de ontwikkelroute uit. Aan de hand van het verhaal van een ervaren (lokale) horecaondernemer laten we zien wat klantgerichtheid is. Hoe zorgt een horecaondernemer dat zijn klanten zich optimaal op hun gemak voelen en wat is de sleutel naar een tevreden en enthousiaste klant? Als we hebben gezien hoe het moet, gaan we aan de slag in jouw organisatie. Met de gastvrijheidsscan lichten we de organisatie door op verschillende niveaus en maken inzichtelijk op welk vlak en op welke afdelingen winst is te boeken. Stap voor stap helpen we om jouw organisatie klantgerichter te maken. Wij staan een integrale aanpak voor en hanteren daarvoor de Andersom honingraat.
We willen klantfocus uiteindelijk als een olievlek over de organisatie verspreiden. Daarbij sturen we aan op een blijvende gedragsverandering zodat medewerkers met plezier naar hun werk gaan. Blije medewerkers verwelkomen klanten en zorgen zo voor blije klanten en andersom!
3 redenen voor Café Andersom
Er zijn meerdere redenen voor Café Andersom waarvan de belangrijkste zijn:
- Blije klanten
- Verhoging werkplezier
- Verbetering efficiency & bedrijfsresultaat

Honingraat
Andersom staat een integrale aanpak voor om een organisatie echt klantgericht te maken. Wij hebben dit vertaald in ons honingraatmodel. Voor elke raat zijn er verschillende interventies die we inzetten afhankelijk van wat er in de organisatie nodig is.
Nieuwsgierig geworden?
Benieuwd naar wat gastvrijheid voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact op met Claudia Pasanea of Caroline Post.
Meer diensten
Organisatie-advies
We ondersteunen organisaties bij:
Ondernemingsstrategie

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlLeiderschap

Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlCultuur & teamontwikkeling

Neem contact op met Ingrid Boden
+31 (0) 6 55 86 31 60 iboden@tijdvoorandersom.nlSamenwerking

Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlProcesoptimalisatie

Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlFusie & reorganisatie

Digitalisering
We ondersteunen organisaties bij:
Informatiemanagement
Pakketselectie & contractering

Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlImplementatietrajecten

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlInformatiebeleid

Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlIT-alignment

Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlKetenintegratie

Neem contact op met Jasper Wevers
+31 (0) 6 48 26 32 87 jwevers@tijdvoorandersom.nlGastvrijheid& klantgerichtheid
We ondersteunen organisaties bij:
Klantvisie & dienstverleningsconcept

Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlProcesoptimalisatie

Neem contact op met Claudia Pasanea
+31 (0) 6 10 61 22 66 cpasanea@tijdvoorandersom.nlKlantgerichtheidsscan

Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlBedrijfsbrede klantfocus

Neem contact op met Claudia Pasanea
+31 (0) 6 10 61 22 66 cpasanea@tijdvoorandersom.nlPersoonlijk leiderschap
