Café Andersom

Café Andersom is een dienst van Andersom gericht op verbeteren van de gastvrijheid & klantgerichtheid in organisaties. Waarom café? Omdat we hebben gezien dat de principes van de horeca (en andere gastvrije organisaties) heel goed toepasbaar zijn op woningcorporaties. Café Andersom is een totaalconcept om een ontwikkeling naar een meer klantgerichte en gastvrije organisatie te realiseren. Dat uit zich in de diensten die een corporatie verleent maar meer nog hoe. Hoe klanten te woord worden gestaan, hoe centraal de wensen en behoefte van de klant staan in de processen en bedrijfsvoering van de organisatie.

Café Andersom, adviseurs achter de bar
Café Andersom is een totaalconcept om een ontwikkeling naar een meer klantgerichte en gastvrije organisatie te realiseren.

Wat doen we?

In Café Andersom zetten we samen de ontwikkelroute uit. Aan de hand van het verhaal van een ervaren (lokale) horecaondernemer laten we zien wat klantgerichtheid is. Hoe zorgt een horecaondernemer dat zijn klanten zich optimaal op hun gemak voelen en wat is de sleutel naar een tevreden en enthousiaste klant? Als we hebben gezien hoe het moet, gaan we aan de slag in jouw organisatie. Met de gastvrijheidsscan lichten we de organisatie door op verschillende niveaus en maken inzichtelijk op welk vlak en op welke afdelingen winst is te boeken. Stap voor stap helpen we om jouw organisatie klantgerichter te maken. Wij staan een integrale aanpak voor en hanteren daarvoor de Andersom honingraat.

We willen klantfocus uiteindelijk als een olievlek over de organisatie verspreiden. Daarbij sturen we aan op een blijvende gedragsverandering zodat medewerkers met plezier naar hun werk gaan. Blije medewerkers verwelkomen klanten en zorgen zo voor blije klanten en andersom!

3 redenen voor Café Andersom

Er zijn meerdere redenen voor Café Andersom waarvan de belangrijkste zijn:

  • Blije klanten
  • Verhoging werkplezier
  • Verbetering efficiency & bedrijfsresultaat
Krijtbord-honingraat. Klant centraal. diensten en organisatie Andersom er omheen

Honingraat

Andersom staat een integrale aanpak voor om een organisatie echt klantgericht te maken. Wij hebben dit vertaald in ons honingraatmodel. Voor elke raat zijn er verschillende interventies die we inzetten afhankelijk van wat er in de organisatie nodig is.

Lees meer

Nieuwsgierig geworden?

Benieuwd naar wat gastvrijheid voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact op met Caroline, +31 (0)6 41 21 53 38.

Pen

Meer diensten

Organisatie-advies

We ondersteunen organisaties bij:

Ondernemingsstrategie
+

Ondernemingsstrategie
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot

+31 (0) 6 10 92 85 84
Leiderschap
+

Leiderschap
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Arthur Frieser

+31 (0) 6 10 84 41 25
Cultuur & teamontwikkeling
+

Cultuur & teamontwikkeling-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Ingrid Boden

+31 (0) 6 55 86 31 60
Samenwerking
+

Samenwerking
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Arthur Frieser

+31 (0) 6 10 84 41 25
Procesoptimalisatie
+

Procesoptimalisatie-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Caroline Post

+31 (0) 6 41 21 53 38
Fusie & reorganisatie
+

Fusie & reorganisatie
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot

Digitalisering

We ondersteunen organisaties bij:

Informatiemanagement
+

Pakketselectie & contractering
+

Pakketselectie & contractering
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Sebastiano Piras

+31 (0) 6 10 95 71 10
Implementatietrajecten
+

Implementatietrajecten
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot

+31 (0) 6 10 92 85 84
Informatiebeleid
+

Informatiebeleid-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Sebastiano Piras

+31 (0) 6 10 95 71 10
IT-alignment
+

IT-alignment-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Arthur Frieser

+31 (0) 6 10 84 41 25
Ketenintegratie
+

Ketenintegratie-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Jasper Wevers

+31 (0) 6 48 26 32 87

Gastvrijheid& klantgerichtheid

We ondersteunen organisaties bij:

Klantvisie & dienstverleningsconcept
+

Klantvisie & dienstverleningsconcept
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Caroline Post

+31 (0) 6 41 21 53 38
Procesoptimalisatie
+

Procesoptimalisatie
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Claudia Pasanea

+31 (0) 6 10 61 22 66
Klantgerichtheidsscan
+

Klantgerichtheidsscan
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Caroline Post

+31 (0) 6 41 21 53 38
Bedrijfsbrede klantfocus
+

Bedrijfsbrede klantfocus-thumbnail
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Claudia Pasanea

+31 (0) 6 10 61 22 66
Persoonlijk leiderschap
+

Persoonlijk leiderschap
Nieuwsgierig geworden

Neem contact op met Arthur

+31 (0) 6 10 84 41 25
Café Andersom
+