Pleisters plakken of ontwikkelen?

De Aedes Benchmark 2016 is uit. De rapportage geeft een beeld van de prestaties van corporaties individueel maar ook als sector. Altijd weer een spannend moment. Een enthousiaste ‘Yes’ als een A-score behaald is of een stijging ten opzichte van het jaar daarvoor. Een resultaat om trots op te zijn want het geeft aan dat je op de goede weg bent. Tijd om even achterover te leunen of grijp je het moment aan om te leren en te ontwikkelen? En wat als je geen A-status behaald hebt? Hoe dan ook, het huurdersoordeel is belangrijk.

Is jouw organisatie bezig met de vraag wat de klant wil? Wordt de klant ook echt gehoord? Hoe zorg je ervoor dat je niet alleen pleisters plakt maar naar een echte gastvrije organisatie ontwikkelt? Niet alleen het optimaliseren van processen of de implementatie van systemen is hierin belangrijk maar vooral ook de manier waarop klanten te woord worden gestaan. Ook hiervoor geldt: medewerkers maken het verschil. Benieuwd naar hoe je de mensen in jouw organisatie in beweging krijgt en hen met elkaar verbindt om continu te kunnen verbeteren? Nodig ons dan eens uit voor een kopje koffie want wij beleven samen met onze klanten Yes-momenten door mensen te verbinden en in hun kracht te zetten.

Mail ons op info@tijdvoorandersom.nl of bel met Claudia Pasanea 06-10612266.

Tot snel?