Bedrijfsbrede klantfocus
Hoe zorg je ervoor dat de klant niet alleen ‘het feestje van de front office’ is? En dat klantgerichtheid iets is van de hele organisatie. Uiteindelijk gaat het erom dat alle medewerkers weten hoe zij bijdragen aan de klantgerichtheid van de organisatie, waarbij de externe klant net zo benaderd wordt als de interne klant. Zodat interne samenwerking gericht op het bedienen van de klant vanzelfsprekend is.
Nieuwsgierig geworden?
Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op met Arthur, +31 (0) 6 10 84 41 25. Of laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op.
Meer diensten
Organisatieadvies
We ondersteunen organisaties bij:
Ondernemingsstrategie

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlLeiderschap

Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlCultuur & teamontwikkeling

Neem contact op met Ingrid Boden
+31 (0) 6 55 86 31 60 iboden@tijdvoorandersom.nlSamenwerking

Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlProcesoptimalisatie

Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlKlantvisie & dienstverleningsconcept

Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlDigitalisering
We ondersteunen organisaties bij:
Informatiemanagement
Pakketselectie & contractering

Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlImplementatietrajecten

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlInformatiebeleid

Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlIT-alignment & beheer

Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlDigitale transformatie

Neem contact op met Jasper Wevers
+31 (0) 6 48 26 32 87 jwevers@tijdvoorandersom.nl