Klantgerichtheidsscan

Met de Andersom-scan maken we inzichtelijk hoe jouw organisatie ervoor staat ten aanzien van gastvrijheid & klantgerichtheid. Wat is er nodig om te verbeteren en wat is het verbeterpotentieel?
We halen input op uit de hele organisatie en geven via een beknopte rapportage de belangrijkste resultaten van de scan & drie concrete tips om te verbeteren.
Nieuwsgierig geworden?
Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact op met Caroline, +31 (0) 6 41 21 53 38. Of laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op.
Meer diensten
Organisatieadvies
We ondersteunen organisaties bij:
Ondernemingsstrategie

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlLeiderschap

Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlCultuur & teamontwikkeling

Neem contact op met Ingrid Boden
+31 (0) 6 55 86 31 60 iboden@tijdvoorandersom.nlSamenwerking

Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlProcesoptimalisatie

Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlKlantvisie & dienstverleningsconcept

Neem contact op met Caroline Post
+31 (0) 6 41 21 53 38 cpost@tijdvoorandersom.nlDigitalisering
We ondersteunen organisaties bij:
Informatiemanagement
Pakketselectie & contractering

Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlImplementatietrajecten

Neem contact op met Reinier Taudin Chabot
+31 (0) 6 10 92 85 84 rchabot@tijdvoorandersom.nlInformatiebeleid

Neem contact op met Sebastiano Piras
+31 (0) 6 10 95 71 10 spiras@tijdvoorandersom.nlIT-alignment & beheer

Neem contact op met Arthur Frieser
+31 (0) 6 10 84 41 25 afrieser@tijdvoorandersom.nlDigitale transformatie

Neem contact op met Jasper Wevers
+31 (0) 6 48 26 32 87 jwevers@tijdvoorandersom.nl